BOKTIPPEN

Martina och Josefins böcker och boktips.

Nya böcker i bokhyllan

I början av förra veckan beställde jag böcker från Bokus.com, en riktigt bra sida för er bokläsare. Det är bra priser och det finns ett stort utbud av både svenska och engelska böcker. Om jag inte minns fel så har de böcker på alla slags möjliga språk. Det är bara att söka. Men i alla fall köpte jag tre ungdomspocket som jag länge velat läsa.
Allt jag säger är sant av Lisa Bjärbo. Airhead av Meg Cabot. Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren.
            
Det ska bli intressant att läsa dessa böcker och återgå på svenska en sväng efter att ha läst på engelska en tid nu. Cirkeln har jag länge velat läsa eftersom jag har hört mycket blandat om den. Av Lisa Bjärbo har jag redan läst en bok av och den var faktiskt helt okej, så vi får se hur Allt jag säger är sant är. Airhead har jag lite blandade känslor inför. Många säger att Meg Cabot är en bra författare så det ska bli spännande att skapa sin egen uppfattning om henne.
 
Har du läst någon av dessa böcker? Vad tyckte du i sånna fall? Dela gärna era tankar och åsikter om de böcker vi lägger upp och dela gärna era tips med oss också.
 
Ha en bra sommar
 
Martina
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: